פרסום באינטרנט 

פרסום באינטרנט נעשה בדרכים רבות ומגוונות. פרסום באינטרנט נעשה בשונה מפרסום במדיומים אחרים. פרסום באינטרנט מכיל למשל את הבאנרים, מעין שלטי פרסומת אשר מצויים באתרי אינטרנט רבים מספור. אחד מיתרונותיו של פרסום באינטרנט הוא שהוא מפתה את גולשי האינטרנט בדרכים שונות ללחוץ על הבאנר בעזרת העכבר. הבאנר זז כל הזמן כדי ללכוד את עינו ואת תשומת לבו של גולש האינטרנט הממוצע. כמו כן, פרסום באינטרנט סומך על השתתפות פעילה של גולשי האינטרנט בפרסום עצמו. באנרים מושכים את גולשי האינטרנט ללחוץ על הבאנר באמתלות שונות של השתתפות בפרסומת. למשל, גולשי אינטרנט נדרשים פעמים קרובות להצביע בסקרי שונים שקשורים אל פרסום באינטרנט משום שהסקרים למעשה מקדמים מוצר או שירות מסוים. פעולות פרסום באינטרנט הינן ייחודיות לאינטרנט  ואינן כאמור קיימות במדיומים אחרים כמו כתבי עת, עיתונים, רדיו וטלוויזיה.

 
פרסום באינטרנט אינו מסתכם כמובן בפרסום בעזרת באנרים באתרים שונים. שיטה נוספת של פרסום באינטרנט היא פרסום לפי סרטונים שונים כמו למשל סרטוני חדשות. המפרסמים אשר עוסקים בפרסום באינטרנט למעשה לוחצים על בעלי אתרי האינטרנט להכניס מספר גדול ככל האפשר של סרטונים כדי שהם יוכלו להכניס מספר גדול ככל האפשר של פרסומות. זהו מצב בו פרסום באינטרנט למעשה משפר את התוכן של אתרי האינטרנט ופועל למען גולשי האינטרנט אם כי מאינטרסים שונים. פרסום באינטרנט למעשה מאפשר את פעילותם ואת המשך קיומם של אתרי אינטרנט רבים משום שללא פרסום באינטרנט אין לאתרים אלה מקורות הכנסה נוספים.
 
פרסום באינטרנט הינו תחום אשר הולך ומתפתח ככל שהאינטרנט תופס מקום גדול ומשמעותי יותר בחייהם של רבים. רבים צורכים חדשות דרך האינטרנט, עורכים קניות דרך האינטרנט ומבלים את זמנם בגלישה ברשתות חברתיות שונות. רבים מאתרים אלה מונעים על-ידי פרסום באינטרנט.
 
הפרסום באינטרנט עובד ולכן כדאי להיות כל הזמן במעקב אם זה בסמארטפונים טאבלאטים ועוד.